Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Γίνου όμορφη... γρήγορα και ανέξοδα!!

Η γυναίκα έχει μόνο μια δυνατότητα να είναι όμορφη, ενώ έχει χίλιες δυνατότητες να είναι ελκυστική. ~Montesquieu~ | (Γάλλος στοχαστής) | 1689-1755

Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε....



Καλημέρα Helioloustes... αυτή τη στιγμή κάθομαι στον υπολογιστή και γράφω για εσάς... παλάμη και δάχτυλα πεντακάθαρα, χτυπάνε το πληκτρολόγιο με κανονικό γρήγορο επαγγελματικό ρυθμό...  το πάνω μέρος της παλάμης μου όμως θυμίζει κάτι μεταξύ διάφανης γλίτσας και λιωμένης σιλικόνης...καθόλου ελκυστικό θα έλεγα... οι συνάδελφοι που με βλέπουν, μου λένε με λυπημένο ύφος "κάηκες πουθενά?? περαστικά!!!" και σκέφτομαι γιατί να μην το μοιραστώ με τις αγαπημένες μου Heliοloutses?? γιατί να μην αποκαλύψω τα μικρά, καθημερινά, αποτελεσματικά μυστικά ομορφιάς??? σσσσ.. κορίτσια μην το πείτε πουθενά αλλά δεν κάνω μπότοξ.... βασικά δεν κάνω καμία επέμβαση-παρέμβαση στο πρόσωπο μου γιατί φοβάμαι μην αποκτήσω τα χείλη του τζόκερ από τον Μπάτμαν και μην φτάσουν τα φρύδια μου στα αυτιά μου...και είμαι και 40 plus. Έχω μυστικό λοιπόν και για το πρόσωπο... και που' στε Helioloustes για το σώμα έχω τα καλύτερα... Ορκιστείτε όμως ότι όλα όσα θα μάθετε να μείνουν μεταξύ μας εεε???

Τις τελευταίες ημέρες με το πολύ κρύο τα χέρια μου έγιναν χάλια... ούτε λόγος να βάλω κρέμα χεριών στο σπίτι, πως θα φτιάξω τα γλυκά μου, τα φαγητά μου πως θα παίξω και θα αγκαλιάσω τα δίδυμα, πως θα πειράξω τον καλό μου??? λοιπόν ρώτησα, έμαθα και έπραξα... όσες δουλεύετε στον υπολογιστή βάλτε ΜΟΝΟ στο πάνω μέρος της παλάμης ένα παχύ στρώμα βαζελίνης... και αφήστε το όσο περισσότερο μπορείτε... από 10 λεπτά έως και 2-3 ώρες, όσο ας κάνει κέφι. Δεν σας εμποδίζει σε τίποτα. Μπορείτε να γράψετε, να τηλεφωνήσετε, να φάτε, να πιείτε, να ξυστείτε αφού βαζελίνη υπάρχει μόνο στο πάνω μέρος... Αν θέλετε να την αφαιρέσετε, πριν πλύνετε τα χέρια σας σκουπίστε τα καλά με χαρτί... Το αποτέλεσμα είναι άμεσο και... βιλούδο σας λέω... όχι μόνο στην αφή αλλά και στην εμφάνιση του χεριού... και εγώ πρώτη φορά το έκανα αλλά έχω γίνει φανατική σε καθημερινή βάση πλέον...
Πάμε τώρα στο πρόσωπο... Είμαι κατά των πανάκριβων καλλυντικών... από μικρή όταν μου είχε φέρει ο ταλαίπωρος ο μπαμπάς μου από την Ελβετία την γνωστή ως θαυματουργή κρέμα... και δεν είδα καμία διαφορά φυσικά...Συνήθως αγοράζω κρέμες από το φαρμακείο και όχι από καταστήματα καλλυντικών... Μέχρι που πηγαίνοντας εκδρομή στα Τρίκαλα Κορινθίας σταμάτησα σε έναν πλανόδιο πωλητή να αγοράσω μέλι. Και εκεί την συνάντησα πρώτη φορά..
ΌΤΑΝ ΣΥΝΆΝΤΗΣΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ...
και την ερωτεύτηκα... και από τότε με φροντίζει και με κάνει να λάμπω... Ο λόγος για την ΚΕΡΑΛΟΙΦΗ!!! που την αγόρασα 4 ευρουλάκια... και μου την πρότειναν ως επουλωτική για κάθε τραύμα .. αλλά και για ενυδάτωση στο πρόσωπο και για εγκαύματα και για τόσα άλλα... την απλώνω στο πρόσωπο μου το βράδυ και το πρωί είμαι σούπερ...( προσοχή.. δεν κάνει να βγείτε στον ήλιο με αυτήν). Σας την συστήνω ανεπιφύλακτα.. Μπορείτε να την βρείτε είτε σε πλανόδιους που πουλάνε μέλι στην επαρχία, είτε σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα, είτε σε μερικά φαρμακεία. Ή ακόμα καλύτερα να την παραγγείλετε από κάποιον στο χωριό σας που έχει μελίσσια... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Helioloustes.
Τώρα αν θέλετε μάσκα - όχι του Ζορρό- ομορφιάς και ενυδάτωσης... να θυμάστε ότι στο πρόσωπο κάνει καλό  και μπορούμε να βάλουμε, ότι τρώμε.... εντάξει  καλέ μην γελάτε... δεν μπορούμε να βάλουμε ζαμπονοτυρόπιτες και κουνουπίδι... αλλά θα αισθανθείτε πολύ πολύ όμορφα αν βάλετε και αφήσετε στο πρόσωπο σας για λίγη ώρα γιαούρτι με μέλι, ή γάλα εβαπορέ, ή ελαιόλαδο, ή λεμόνι, ή πορτοκάλι, ή αν μέσα σε χυμό λεμονιού η πορτοκαλιού ανακατέψετε και λίγη μαγιά, ή λίγη αλεσμένη  ντομάτα, ή αυγό -το αυγό με 1-2 σταγόνες λεμόνι είναι σουπερ- ή να απλώσετε στο προσωπό σας αλεσμένη μπανάνα ή αλεσμένα αμύγδαλα με γιούρτι... ή αγγούρι αλεσμένο σε γιαούρτι ...να θυμάστε πως ότι φαγώσιμο μπορεί να απλωθεί μας κάνει καλό... Επίσης πολύ καλό κάνουν τα διάφορα έλαια... αμυγδαλέλαιο, βαλσαμέλαιο κτλ... αυτά πωλούνται στα φαρμακεία...
Ηelioloustes... ξέρετε ότι δεν βάφω τα μαλλιά μου???? Ναι, ναι, ναι... ορκίζομαι... Κάποτε το είπα σε μία τηλεοπτική σταρ ...-τι θυμήθηκα τώρα- και δεν με πίστεψε. Την καταλαβαίνω... αλλά είναι αλήθεια... Το ότι δεν έχω πολλές άσπρες τρίχες είναι θέμα κληρονομικότητας... το ότι γυαλίζουν όμως και είναι απόλυτα υγιή... είναι θέμα... λαδιού... Μία ή δυο φορές την εβδομάδα λίγες ώρες πριν το λούσιμο απλώνω στα μαλλιά μου ελαιόλαδο, ή δαφνέλαιο... κάντε το και θα με θυμηθείτε... Αν είστε ξανθιά βάλτε ελαιόλαδο... αν είστε μελαχροινή δαφνέλαιο...
Πάμε τώρα στο σώμα μας...Θα πω μόνο δύο λέξεις κλειδιά. ΛΑΔΙ-ΖΑΧΑΡΗ. Αν θέλετε να έχετε κάθε μέρα δέρμα λαμπερό ενυδατωμένο και υγιές, θα κάνετε πήλινγκ στο πρόσωπο και στο σώμα με λαδάκι και ζάχαρη... χρειάζονται μόνο τα εξής 200 γρ. ελαιόλαδο, 3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη, και 30 δευτερόλεπτα στο ντουζ.... τρίβετε πρόσωπο και σώμα-το πρόσωπο απαλά, το σώμα πιο δυνατά και κατόπιν κάνετε κανονικά το μπάνιο σας και απλώνεται το Body milk... και ξεπλενεται το προσωπο σας και βαζετε την κρέμα σας.
ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΛΑΚΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.... μην τρέχετε να αγοράζετε ακριβά πήλινγκ και κρέμες.... δεν κάνουν πολλά ... Τα κοριτσια στον ήλιο δεν χρειάζεται να έχουν χρήμα στην τσέπη αλλά μυαλό και γνώση... πιστέψτε με....
ΥΓ. helioloustes όσα σας είπα είναι τα μικρά καθημερινά μου μυστικά. Που δεν απαιτούν ούτε πολύ χρόνο, ούτε χρήμα. Μου αρέσει να τα εφαρμόζω, γιατί δείχνω στον εαυτό μου στο σώμα μου, έμπρακτα ότι το αγαπώ και το φροντίζω... και άσχετα με το αποτέλεσμα μόνο η σκέψη ότι κάνω κάτι μόνο για μένα, με κάνει πιο χαρούμενη  και φυσικά πιο όμορφη... Καλή επιτυχία Helioloustes  σε ότι και αν εφαρμόσετε... μην ξεχνάτε να φροντίζετε τον εαυτό σας...με όποιο τρόπο γουστάρετε και μπορείτε..






 

Δεν υπάρχουν σχόλια: