Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

"ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο..."


Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε...


Hello helioloustes... Κάνει μεγάλη χαρά από το πρωί. Έχω πάθει πλάκα, και αναρωτιέμαι.. "ρε, λες?".. Η νέα κυβέρνηση έχει αρχίσει να μοιράζει... γουστάρωωωω τρελά... μεγάλη μαγκιά τα μικρά αγόρια! Ορίστε ένα δείγμα για να μαθαίνετε: επαναπροσλαμβάνονται οι καθαρίστριες του υπουργείου οικονομικών και οι σχολικοί φύλακες, επανέρχεται η 13η σύνταξη,  και ο κατώτατος μισθός στα 751 ευρώ, θα αποκατασταθούν οι μισθολογικές αδικίες στις ένοπλες δυνάμεις, θα δοθεί -επιτέλους- ιθαγένεια σε όλα τα παιδιά μεταναστών που γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν στην Ελλάδα,
μέριμνα υγείας για τους ανασφάλιστους, καταργούνται τα 5 ευρώ
στα εξωτερικά ιατρεία, δεν θα αφοπλιστεί η αστυνομία -παρά τα όσα έχουν ακουστεί ότι αντί για όπλα θα κρατούσαν σφεντόνες- καταργείται η τράπεζα θεμάτων που ταλαιπωρούσε τους μαθητές Α΄και Β΄ λυκείου, και παραμένει δημόσιος και ο ΟΛΠ και η ΔΕΗ...και πολλά άλλα ευχάριστα είπαν οι νέοι υπουργοί. Και εξακολουθώ να αναρωτιέμαι: Είναι τόσο εύκολο να γίνουν όλα αυτά? και ρωτώ: να αποδώσω κακή πρόθεση στην Σαμαροπαρέα? να αποδώσω έλλειψη πατριωτισμού, ή έστω αλληλεγγύης προς τους Έλληνες ψηφοφόρους και μη? Έλλειψη τόλμης και μαγκιάς? Να αποδώσω ανοησία? να πως ότι πρόκειται περί ανικανότητας? ή μήπως να μιλήσω για άπιστους, πουλημένους, προδότες? και αν είναι έτσι... είναι όλοι??? δεν υπήρχε ούτε ένας απ΄όλους αυτούς λίγο πιο Έλληνας, λίγο πιο ηθικός, λίγο πιο έξυπνος ή πιο ικανός? Μα ούτε ένας? Το μυαλό μου δεν μπορεί να χωρέσει ότι δεν υπάρχει ούτε ένας από το πρώην κυβερνητικό επιτελείο που δεν αγαπάει την Ελλάδα μας. Δεν ξέρω, μου φαντάζει απόλυτα δυσνόητο όπως η γέννηση και η ύπαρξη του σύμπαντος... Μάλλον είμαι πολύ καλό παιδί... καλοπροαίρετη πάντα. Αλλά ποτέ δεν φεύγω χωρίς απάντηση και επειδή είμαι και ρομαντικός τύπος να φανταστώ ότι πίσω απ΄όλα όσα έχουμε περάσει τόσα χρόνια,  κρύβεται ο κρυφός, παθιασμένος και παράνομος έρωτας του Αντώνη με την Ανγκέλα...εξαιτίας του οποίου δεν μπόρεσε να της πει ποτέ όχι, σε ότι του ζητούσε? Τι να πω ρε παιδιά? βοηθήστε με λιγάκι. Θέλω να τα πιστέψω όσα ακούω από το πρωί, θέλω να μην ακούσω κανέναν να παίρνει πίσω με τρόπο ότι είπε, θέλω να μην ακούσω ποτέ τη φράση : " δυστυχώς επτωχεύσαμε", δεν θέλω ποτέ να με ρωτήσουν τα παιδιά μου πράγματα για τα οποία δεν θα μπορώ να απαντήσω και να κάνω κάτι για να τα αλλάξω...
Πάντως η χαρά εξακολουθεί να υπάρχει... άσε που δεν βρήκα καθόλου κίνηση το πρωί στο ποτάμι... ήρθα σφαίρα. Λες να πρόκειται για παρέμβαση του Αλέξη? Κάνουν και μεγάλη χαρά τα παιδιά του λυκείου για την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων... Ο νέος υπουργός παιδείας το εξήγγειλε... ο Τάσος Κουράκης. Είναι καθηγητής Ιατρικής στο ΑΠΘ και είναι αυτός που πρότεινε να φορολογούνται οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί...( εγώ πάντως κύριε Κουράκη, τελευταία φλερτάρω με τον Βουδισμό να ξέρετε... δεν έχω να δώσω άλλα... με καταλαβαίνετε...) Έμαθα ότι είναι και ποιητής... σας παραθέτω μερικά αποσπάσπατα των ποιημάτων του νέου Υπουργού παιδείας στον οποίο εύχομαι να μην του κάτσει ποτέ κανένας πρόεδρος δεκαπενταμελών σαν τον Τσίπρα... διαβάστε και λίγο τέχνη... γνωρίστε λίγη διανόηση... ξεστραβωθείτε....άσχετοι όλοι σας.... «(Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου; (Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα (Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα; (Αυτός) - Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες (Αυτή) - Κεκοιμημένους ή ταριχευμένους; (Αυτός) - Ολοι οι φαλλοί είναι ταριχευμένα ξόανα που νοτίζονται απ’ το νόστο της μήτρας (Αυτή) - Της δικής μου μήτρας; (Αυτός) - Της δικής σου. Εσύ γεννήθηκες απ’ τη δική σου μήτρα (Αυτή) - Εγώ γεννήθηκα απ’ τη δ  ι κ ή μου μήτρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: