Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Είναι μούρλια, είναι τρέλα, είναι τα capcakes μπανέλα!!! λα λα λα λα...

Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε...

-"μμμ νόθτιμα αυτά μαμά.. από που τα πήρεθ?"
-"γιατί παιδί μου, θέλεις να αγοράσεις?"
-"όχι, θέλω να ξέρω για να τα παίρνω μόνοθ μου, μιαμ μιαμ.. είναι πολύ ωραία"
-"εγώ τα έφτιαξα...."


Hello Helioloustes...πρωϊνος, σημερινός και πέρα για πέρα αληθινός ο παραπάνω διάλογος με τον τετράχρονο, ταραξία, απαιτητικό και λιγόφαγο γιό μου... (Εκείνος φυσικά ρωτούσε από πιο μαγικό βάζο ή ντουλάπι τα έβγαλα).. Helioloustes σας το μεταφέρω άμεσα... λαχταριστά νόστιμα, θρεπτικά και εύκολα capcakes ή στο Ελληνικότερον φλυτζανοκέϊκ...μικρά κεκάκια δηλαδή για να καταλαβαινόμαστε. Μπορείτε να τα αφήσετε έτσι όπως είναι στην φωτό. Χωρίς στολίδια, γλάσσο, σοκολάτα, κτλ... εγώ έτσι τα αφήνω για τα παιδιά, και τα στολίζω με ζαχαρόπαστες και ότι άλλο μου έρθει σε γιορτές και γενέθλια...Είναι πολύ καλύτερα από τα έτοιμα κέϊκ ή μπισκότα.. ή οτιδήποτε άλλο απο σούπερ μάρκετ και περίπτερα... Τα οποία φυσικά δεν μπορούμε να αποφύγουμε αλλά τουλάχιστον τα μειώνουμε.... Τελευταία μάθαμε και τα γαριδάκια... μεγάλη επιτυχία.... τι να λέμε...ευτυχώς δεν τους αρέσουν πολύ...αντίθετα με μένα που τρε-λαί-νο-μαι... αλλά ποτέ μπροστά τους... χα!




τα υλικά μας περιμένουν τη στιγμή
της "ένωσης"...
Υλικά:
*230 gr βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου (να έχει μαλακώσει πολύ)
*300 gr ζάχαρη
*3-4 αυγά
*ξύσμα από ένα πορτοκάλι
*ένα κεσεδάκι γιαούρτι
*310-330 gr αλεύρι για όλες τις χρήσεις
*2 κ.γ. μπεϊκιν πάουντερ το οποίο ανακατεύουμε στο αλεύρι.
*Αυτά είναι τα βασικά για την απλή συνταγή...μπορείτε όμως να προσθέσετε από φρούτα, μέχρι σοκολάτα, σταφίδες ξηρούς καρπούς, μαρμελάδα... ότι κάνετε κέφι...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!


Χτυπάμε το βούτυρο με τη ζάχαρη μέχρι να μαλακώσει και να ασπρίσει ελαφρώς.
ένα ένα τα αυγά και ενδιάμεσα
χτυπάμε με το μιξερ.
Στη συνέχεια προσθέτουμε ένα ένα τα αυγά και συνεχίζουμε το χτύπημα. Μόλις ομογενοποιηθούν προσθέτουμε το ξύσμα και το γιαούρτι... Προσοχή το μείγμα είναι πολύ υδαρό, νερουλό, μην λερώσετε με το χτύπημα το σύμπαν. Στη συνέχεια σταματάμε το μίξερ
προσθέτουμε σταδιακά
το αλεύρι
και προσθέτουμε σταδιακά το αλεύρι στο οποίο έχουμε ανακατέψει το μπέϊκιν πάουντερ. Προαιρετικά κοσκινίζουμε το αλεύρι. Εγώ το κοσκινίζω αν έχω όρεξη. Αν είμαι κουρασμένη το ρίχνω κατευθείαν από τα σακουλάκι. Ανακατεύουμε το αλεύρι στο μείγμα με το χέρι πολύ απαλά με κουτάλα ή μαρίζ. ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΑΠΑΛΑ κορίτσια. Και μετά το μοιράζω
μοιράζω το μείγμα στις φόρμες.
στις χάρτινες θήκες για capcakes. Έχω και φόρμες για  capcakes που είναι πολύ φθηνές και τις βρίσκεις πλέον παντού και όχι μόνο σε μαγαζιά με είδη κουζίνας.. Ακόμα και στη λαϊκή έχει Helioloustes. Καλά... τι θυμήθηκα... τρελαίνομαι να πηγαίνω στη λαϊκή... Το καλύτερό μου... αλλά δυστυχώς για να πετύχω λαϊκη πρέπει να πάρω ρεπό.... Για τη λαϊκή της Τρίτης λέω εεε???
ακούραστη βοηθός μου η κόρη μου... συμμετέχει πάντα
αλλά γνώμη δεν αλλάζει... θέλει όταν μεγαλώσει να γίνει κομμώτρια!!!
Κλείνουμε τώρα την παρένθεση και συνεχίζουμε τα περίφημα και πεντανόστιμα και μοσχομυριστά capcakes αφού λοιπόν τα  μοιράσω με ένα κουταλάκι στις χάρτινες θήκες τις οποίες έχω βάλει μέσα στις φόρμες... (μπορείτε να βάλετε το μείγμα κατευθείαν στα φορμάκια αλλά πρέπει να αλείψετε με βούτυρο και είναι μανούρα και είναι μανούρα και το πλύσιμο μετά).
Η Μαρίνα με βοηθαέι να τα φτιάξουμε
και ο Βαγγέλης να τα φάμε!
Τα βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο στον αέρα στους 150 βαθμούς για να φουσκώσουν ομοιόμορφα και στους 180 για να φουσκώσουν στη μέση να γίνουν δηλαδή βουναλάκια. Προτιμώ τα ομοιόμορφα γιατί στολίζονται πιο εύκολα... Μετά από περίπου 30 λεπτά είναι έτοιμα. Εξαρτάται βέβαια από τον φούρνο σας και την θερμοκρασία που θα επιλέξετε. Για σιγουριά ακολουθήστε την γνωστή μέθοδο της οδοντογλυφίδας για να δείτε αν είναι έτοιμα. Καλή επιτυχία helioloustes είμαι μαζί σας... σε όλα!!!!


 







Δεν υπάρχουν σχόλια: