Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Μαμά είναι....

Η Έλενα Τασιοπούλου... έγραψε....

 
Πριν από 4 χρόνια η φωτό.
Η πιο γεμάτη, ζεστή, υπέροχη αγκαλιά. Όχι για εκείνα...
Για εμένα....

Μαμά σημαίνει…
     Καλό μήνα helioloustes μαμάδες και μπαμπάδες! Μπήκαμε στο Φεβρουάριο μήνα, ο αγαπημένος των παιδιών! Ο μήνας της χαράς και του γλεντιού. Πειρατές, πριγκίπισσες, νεράιδες, ιππότες σιγά-σιγά  θα αρχίσουν να ξεπηδούν !!  Έτσι και εγώ  με τα πιτσιρίκια μου στο σπίτι βγάλαμε «το σεντούκι των αποκριών» και ανοίξαμε το τριώδιο. Δεν ξέρω πόσες φορές μέσα σε μία ημέρα ακούω τη λέξη μαμά. «Μαμά νερό , μαμά πεινάω! Μαμά αυτό …μαμά εκείνο!!» Γιατί έτσι είναι helioloustes μαμάδες. Μαμά σημαίνει τα πάντα σημαίνει να είμαι διαθέσιμη για τα παιδιά μου είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο!

Έλενα Τασιοπούλου Νηπιαγωγός-Συγγραφέας
-Σεναριογράφος
 
·         Μαμά σημαίνει ότι δεν κοιμάσαι ΠΟΤΕ ξανά το βράδυ, όπως κοιμόσουν πριν τη γέννηση του παιδιού.
·         Μαμά σημαίνει ότι πλέον η τσάντα σου δεν έχει το αγαπημένο σου «Channel nο5» αλλά αυτοκινητάκια και Dettol μαντηλάκια .
·         Μαμά σημαίνει ότι γίνεσαι «γιατρός» και πάνω σου έχεις  depon, Panadol, και είδη πρώτων βοηθειών προκειμένου να θεραπεύσεις όλες τις πληγές με καλύτερη θεραπεία την αγκαλιά.
·         Μαμά σημαίνει ότι κοιμάσαι ξεδιάντροπα πάνω στα σεντόνια του Snoopy και  της Hello kitty  και να ξεχνάς τα δικά σου τα σατέν.
·         Μαμά σημαίνει ότι τρως πάντα όρθια και ξεχνάς πως είναι να κάθεσαι στο τραπέζι.
·         Μαμά σημαίνει ότι κάνεις τελευταία μπάνιο ( αν έχεις και ζεστό νερό είσαι τυχερή) και έχει φτάσει η ώρα μία τα μεσάνυχτα μέχρι να τακτοποιήσεις τα αγγελούδια σου.
·         Μαμά σημαίνει ότι ξεχνάς πλέον να πίνεις τον καφέ σου ήρεμη.
·         Μαμά σημαίνει ότι πονάς με τον πόνο του παιδιού σου και χαίρεσαι με τη χαρά του.
·         Μαμά σημαίνει ότι η καρδιά σου ζει έξω από το σώμα σου.
·         Μαμά σημαίνει στοργή, φροντίδα, αγάπη, ασφάλεια.
·         Μαμά σημαίνει ότι όλος ο κόσμος είναι τα παιδιά σου!
·         Μαμά σημαίνει ότι αν και μπορεί να είσαι γυναίκα καριέρας αυτό επισκιάζεται πάντα από την αγάπη σου για το παιδί σου!!
·         Μαμά σημαίνει ότι γίνεσαι λιμάνι για να προφυλάσσεται από τις φουρτούνες το παιδί σου.
·         Μαμά σημαίνει ότι είμαι ξετρελαμένη, ολοκληρωμένη, είμαι γεμάτη.
·         Μαμά σημαίνει είμαι πλήρης, είμαι αγχωμένη, είμαι προβληματισμένη, είμαι πλήρως απασχολημένη, είμαι απεριποίητη, είμαι ευσυγκίνητη,
·         «Είμαι…είμαι…είμαι… είμαι…είμαι…»
«Σημαίνει…σημαίνει …σημαίνει…. »
 Πάρα πολλά «είμαι» και πάρα πολλά «σημαίνει»… αυτό πάντως helioloustes μαμάδες που σίγουρα αισθανόμαστε όλες, είναι ευλογία το ότι ακούμε τη λέξη μαμά. Όλες θυμόμαστε το έντονο συναίσθημα στην είδηση της εγκυμοσύνης. Όλες θυμόμαστε το πρώτο χτύπο της καρδιάς του. Όλες θυμόμαστε τους εννιά μήνες που ήταν μέσα μας. Όλες θυμόμαστε την πρώτη ματιά. Όλες θυμόμαστε όταν το στήθος μας έγινε η πρώτη τροφή για το παιδί μας. Όλες θυμόμαστε πως αισθανθήκαμε όταν έκανε τα πρώτα του βήματα. Έχουμε πολλά να θυμόμαστε….  Γιατί η μητρότητα είναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ρόλος της ζωής μας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: