Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Το πιο τρελό καρναβάλι της ζωής μου!!!

 
 
Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε...
 
 
ναι, ναι... μην αναρωτιέστε... εγώ είμαι....και όχι
η θεία μου η χίπισσα!!
 
 
 
Helioloustes μ΄αυτά και μ΄αυτά δεν το πολυκαταλάβαμε αλλά μπήκε τελικά το τριώδιο... και μπήκε με το καλό πόδι όπως όλα δείχνουν. Θέλω να προλάβω να είμαι η πρώτη και να ευχηθώ τα εξής:
Α. Ξεφαντώστε.
Β. Ξεσαλώστε
Γ. μην ντυθείτε πολιτικός... όποια παράταξη και αν επιλέξετε θα φάτε γιαούρτι, εκτός αν ντυθείτε Βαρουφάκης... σε αυτή την περίπτωση όμως κινδυνεύει η σωματική σας ακεραιότητα από τις Βαρουφίτσες (νέο φάν κλαμπ... μετεξέλιξη από τις Ρουβίτσες...)
Δ. Αν φοβάστε πως την επόμενη ημέρα, δεν θα μπορείτε να σταθείτε, απλά μην πιείτε...


Ε. ΜΗΝ καταφύγετε και εσείς στις εύκολες πλέον έτοιμες στολές
από τα κινέζικα παιχνιδομάγαζα... αλλά φωνάξτε τους φίλους σας και ντυθείτε με φαντασία με ότι έχετε σε πατάρια, ντουλάπες, αποθήκες, ακόμα και ψυγεία. Θυμάστε όταν είμασταν μικροί??? εγώ θυμάμαι... τα τρελά γέλια μέχρι να ολοκληρωθεί η μεταμφίεση.
Ζ. μαζέψτε όλο το κουράγιο σας και βγείτε βόλτα, νύχτα στο Μοναστηράκι.
Η. ΜΗΝ ΒΓΕΙΤΕ ΤΗΝ Τσικνοπέμπτη. Δεν χρειάζεται να το αναλύσω... ξέρετε...Καλύτερα φάτε φακές και κοιμηθείτε νωρίς... εγώ αυτό θα κάνω πάντως...
Θ. Αν δεν βαριέστε διακοσμήστε το σπίτι σας με μάσκες και  γιρλάντες...
Ι. Κανονίστε να βγείτε με φίλους... ψάξτε και βρείτε που γίνονται μασκέ πάρτυ και τρέξτε... οπωσδήποτε... είναι σούπερ όπου και να ναι...
Δεν έχω να πω τίποτις άλλο... απλά ήθελα να ευχηθώ καλή αποκριά... να περάσετε καλά και μην διστάσετε να φάτε ταραμά και χαλβά...και μην ακούτε τους ψυχολόγους που λένε πως η στολή που διαλέγουμε έχει σχέση με τον ψυχισμό μας... δηλαδή τι να σκεφτώ για τον αδελφό μου που πέρυσι ντύθηκε κοκκινοσκουφίτσα? ή για τον καλό μου που είχε ντυθεί Φόρεστ Κάμπ? ή για τον κουμπάρο μου που είχε ντυθεί τρακτέρ??? επιστημονικές υπερβολές... θα έλεγα...

Α, τώρα που είπα χαλβά... μην ξεχάσω να ευχηθώ μέρες

που΄ναι, χρόνια πολλά σε όλους τους μασκαράδες, καρνάβαλους, καραγκιόζηδες και γελοίους τύπους... όλης της χρονιάς, που συνεχίζουν να μας ταλαιπωρούν και εμείς να τους συναναστρεφόμαστε γιατί δεν έχουμε άλλη επιλογή... Κάτι τέτοιοι τύποι μας κάνουν να ζούμε το τρελό καρναβάλι παντού και πάντα...  Σας γλυκοφιλώ Helioloustes...




 








 

Δεν υπάρχουν σχόλια: