Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Τι ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη....

Η Ελένη Τσαγκά... έγραψε...



Αν και λίγο αργά... Γράφω αισθμαίνοντας και ελπίζοντας να προλάβω τον καλό μας Άγιο των επιθυμιών...για να προλάβει και αυτός να μου φέρει ΑΥΤΟ  που επιθυμώ...πριν πάρει την καλοκαιρινή του άδεια.. μπορεί να έχει δόσει παράταση στα ληξιπρόθεσμα, όπως δόθηκε για τα τέλη λόγω κακοκαιρίας! που ξέρεις....

"Αγιε μου Βασίλη, το 2014 ήμουν καλό κορίτσι... Άκουγα προσεχτικά τον Αντωνάκη μας και προσπαθούσα με όλες μου τις δυνάμεις να τον πιστέψω... Συγχώρεσε με μπιλάκο μου... δεν τα κατάφερνα πάντα... αφού δεν πιστεύει ούτε ο ίδιος αυτά που λέει, εγώ πως????  


Δεν αντιδρούσα όταν ηχούσαν στα αυτιά μου οι ακατανόητες αερομπουδρολογίες του Βενιζέλου ... και ειλικρινά καλέ μου Άγιε προσπάθησα φιλότιμα να πιστέψω και να αναγάγω σε υπολογίσιμη οντότητα της πολιτικής και σε σωτήρα του έθνους, τον Τσίπρα... Επίσης Αγιούλη μου απέφυγα τη σύγκριση Παπαρήγα- Κουτσούμπα για να μην βρεθώ στη θέση να αποφασίσω οριστικά και αμετάκλητα ποιός από τους δυο είναι πιο όμορφος. Επίσης θαύμασα πολλάκις τον Κωστάκη που τρώει με την ησυχία του και μακρυά από τη βουλή σουβλάκια και γουρουνοπούλες και απέφυγα να τον ζηλέψω  (δύσκολο αυτό πρέπει να μου το αναγνωρίσεις). Θαύμασα τον Γιωργάκη για την επιμονή του... να ξαναγίνει πρωθυπουργός με το νέο κόμμα του ... φτου σκόρδα το επίμονο αγόρι... Και πολλές φορές αναρωτήθηκα χωρίς ποτέ να μου απαντήσει κανείς, τι ακριβώς θέλει απο τη ζωή του και από εμάς ο Καμμένος!  Ποτέ μα ποτέ δεν βαρυγκόμησα για την κίνηση στους δρόμους, ούτε όταν έκανα 3 ώρες να ανέβω στο κανάλι απο το ποτάμι.... ααα μην ξεχάσω... ούτε και τον Σταύρο έκρινα για τις επιλογές του... υπερδραστήριος ... δημοσιογράφος, εστιάτορας, γοητευτικός, πρόεδρος κόμματος, σύζυγος, πατέρας, καλοσυνάτος... πόσα να αντέξω από έναν και μόνο άντρα??? Καλέ μου Άγιε... αν σου πω τη σκέψη μου για τον Κουβέλη νομίζω θα καταλάβεις πόσο καλός άνθρωπος είμαι και ότι αξίζω και δεύτερο δώρο εφέτος... Ούτε κατηγόρησα τον Καρατζαφέρη για τις Off shore... κακόβουλα ψέμματα σκέφτηκα... Μη, μη, σε παρακαλώ Αι Βασιλάκο μου, μην με ρωτήσεις πως αντιδρούσα στις ανακοινώσεις Στουρνάρα πριν, Χαρδούβελλη, τώρα, Βρούτση συνέχεια, Μητσοτάκη...εσαεί (όλη την οικογένεια). Για αυτά δεν θα σου πω τίποτα... αν παρεπιπτόντως με είδες κάποιο απόγευμα εσύ που όλα τα βλέπεις... ε συγχώρεσε με και εμένα... μικρή είμαι και παρασύρομαι καμμιά φορά....Ξέρεις ε??? θυμάσαι.. για εκείνο το απόγευμα λέω, που ήταν 17 του μηνός και είχε τελείωσει ο μισθός... για εκείνα λέω τα γαλλικά που εκσφενδόνισα λίγο πριν μπω στο σπίτι... Άγιε μου Βασίλη... δεν χρειάζεται βέβαια να σου πω, -αυτό το γνωρίζεις σίγουρα- πόσες φορές μέσα στον χρόνο λυπήθηκα βλέποντας τη δυστυχία γύρω μου, απόρροια της κρίσης,.... Αλλά και πόσες φορές χαμογέλασα, βλέποντας χαρούμενο κόσμο να βολτάρει -χωρίς να ψωνίζει φυσικά- στην Ερμού, εφήβους χωρίς μία στην τσέπη να διασκεδάσουν με όλη τους την καρδιά... ηλικιωμένους να απολαμβάνουν στα παγκάκια τον τόσο λαμπερό και ζωοφόρο ήλιο στον Αττικό Ουρανό... Αγιε μου βασίλη να μην σε κουράσω άλλο... ελπίζω να κατάλαβες ότι φέτος το αξίζω το δώρο μου με την συμπεριφορά μου... ΑΥΤΟ που θέλω λοιπόν είναι να συνεχίζω να χαμογελώ και εγώ... και όλη μου η οικογένεια... και οι φίλοι μου... και τα ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ!! και όλοι οι Έλληνες... για να βλέπει και να σκάει το Γερμανικό μαντρόσκυλο.. και η ξενέρωτη συμπατριώτισσα του... Άραγε στα Γερμανικά πως λέγεται η παροιμία: "Αν ήτανε η ζήλια ψώρα θα γέμιζε όλη η χώρα..." Καλημέρα helioloustes!!!!
ΥΓ. Επίσης Αϊ Βασίλη, αν με διαβάζεις ακόμα, ααααν μπορείς και όοοοποτε ευκαιρήσεις και αααν σου είναι εύκολο... και αν δεν ζορίζεσαι.... θα ήθελα και μία λευκή επιταγή για το μαγαζί με τα είδη ζαχαροπλαστικής.... αν μπορείς... λέμε τώρα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: