Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Δεν σε θέλει λέμε...Ξεκόλλα και προχώρα!

Η Ελένη Τσαγκά.... έγραψε...



Χρόνο δεν έχω... έχω όμως ενδιαφέρον για όλες τις helioloustes... και νοιάζομαι και καταλαβαίνω... ή μάλλον ΔΕΝ καταλαβαίνω...πολύ γρήγορα θα γράψω για την συνάντησή μου στον διάδρομο του star με νεαρή όμορφη και ικανότατη συνάδελφο...που θέλει να γίνει Heliolousti... και μου είπε μπαίνοντας μπροστά μου για να μου κόψει λίγο τη φόρα και να ακούσω...
- "με πήρε τηλέφωνο στα γενέθλιά μου"
-"ωραία" της είπα και συνέχισα: "ποιός?"
-"ο παπιός" μου λεει... "ο πρώην μου ντε!!!"
  "πόσο καιρό έχετε χωρίσει?" -"εννιά μήνες".... Μάστα... είπα... και με όσα της είπα την οδήγησα σε απόπειρα αυτοκτονίας...


Γιατί της είπα τα εξής... ξεκόλλα... προχώρα... τι κάθεσαι και περιμένεις? να σου τηλεφωνάει σε γιορτές και γενέθλια.... και τι περιμένεις? και γιατί χαίρεσαι τόσο πολύ που σε πήρε στα γενέθλια σου? τον θέλεις ακόμα? Αν τον θέλεις ακόμα πες του το... μην περιμένεις... μην αναπολείς.... πάρε τη ζωή στα χέρια σου... μην σκέφτεσαι τόσο πολύ την επόμενη κίνηση... δράσε.... Οι άντρες έχουν μία πρωτογονή στάση σε αυτά τα θέματα... Θέλουν? το λένε!!! Δεν θέλουν? το δείχνουν!!!! Είναι ηλίου φαεινότερο ότι αν σε παίρνει τηλέφωνο σε γιορτές θέλει απλά να διατηρήσει μία τυπική σχέση μαζί σου... ίσως σε γουστάρει και ως φίλη, ως άνθρωπο, αλλά όχι πλέον ως γκόμενα και σύντροφο... Στο δείχνει και απορώ γιατί δεν το βλέπεις... και ειλικρινά λυπάμαι που περιμένεις την  επόμενη κίνηση του.... Αν σε θέλει και φέρεται έτσι είναι εντελως γκάου ο τύπος... οπότε τι να τον κάνεις? Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έρθει με λουλούδια και ένα ταψί σάμαλι και να ζητήσει το χέρι σου. Ή να έρθει απόψε κιόλας τα μεσάνυχτα κάτω από το παραθύρι σου και να σου κάνει καντάδα... και εσύ΄να του κάνεις και λίγο τη δύσκολη για να ανάψουν τα αίματα πριν την μεγαλειώδη συμφιλίωση... Αληθινά γλυκειά μου το εύχομαι, αλλά δεν θα γίνει....όχι έτσι τουλάχιστον... Ξεκόλλα και προχώρα... Είσαι όμορφη, ικανή, έξυπνη... έχεις χιούμορ και άποψη... είσαι σημαντική... γιατί δεν αγαπάς λίγο περισσότερο τον εαυτό σου? έστω να τον εκτιμήσεις.... αν τον εκτιμήσεις εσύ... ίσως και ο πρώην και σίγουρα ο επόμενος θα σε θαυμάσει, θα σε εκτιμήσει πιο πολύ...και θα σε λατρέψει.... Όταν σου είπα προχώρα μου είπες πεισματικά: " εγώ αυτόν θέλω!!!" Οκ... αλλά εκείνος δεν σε θέλει... τι θα κάνεις? θα μανατζάρεις τα γούστα και τις επιλογές του??? και εσύ να σου θυμίσω δεν ήθελες πριν από 4 μήνες τον Κώστα.... και γελούσες πίσω από την πλάτη του με τα  μέιλ που σου έστελνε....Οφείλω όμως να αναγνωρίσω στους άντρες, πως όταν είναι ανεπιθύμητοι το καταλαβαίνουν εγκαίρως και αποχωρούν βρίσκοντας γρήγορα αλλού συντροφιά.
Εμείς Helioloustes επιμένουμε... ή μάλλον περιμένουμε... Helioloustes...αν ο άντρας σε θέλει το λέει και το διεκδικεί....και όταν λεμε θέλει ο άντρας τι εννούμε ξέρετε? Βασικά θέλει το κρεβάτι σου... Γι αυτό και το λέει.. επείγεται... Βιάζεται... καταλαβαίνετε.... όταν ΔΕΝ θέλει το δείχνει... τηλεφωνώντας σου μόνο σε γιορτές και γενέθλια... Ξεκόλλα και προχώρα... Άφησε τον ήσυχο να συνεχίσει... βρες και εσυ την ευτυχία και την ικανοποίηση... όχι απαραίτητα με κάποιον αντικαταστάτη αλλά με μία έξοδο, με μια συζήτηση με φίλη, με μία καινούργια ενασχόληση... βάλε νέο στόχο... όχι τον πρώην... βάλε στόχο να αδυνατίσεις, να παχύνεις να αλλάξεις τα μαλλιά σου να δημιουργήσεις, ίσως  να ζωγραφίσεις...να γραφτείς σε μαθήματα Latin. πάρε τη ζωή στα χέρια σου Heliolousti και πλάσε την όπως εσύ γουστάρεις....

Δεν υπάρχουν σχόλια: