Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Βρε καλώστον κουμπάροοο..

Ο κουμπάρος...έγραψε:

OK κορίτσια θα γίνω κουμπάρος σας. Κουμπάρος των κοριτσιών στον ήλιο! Όχι ρε κορίτσια δεν θα σας παντρέψω! Μη πάει το μυαλό σας σε στέφανα και μπομπονιέρες. Απλά θα είμαι ο κουμπάρος σας! Δυνατός, σταθερός και αληθινός! Θα σας λέω πως σας βλέπει, τι νιώθει, τι θέλει να σας πει και δεν σας το λέει ο άντρας σας! Ο κουμπάρος μου! Θα είμαι εδώ για σας, αλλά και για εκείνους. Τους δικούς μου. Τους κουμπάρους μου! Γιατί να σας πω κάτι; Κι εμείς τα λέμε μεταξύ μας.
Ναι όπως το ακούτε. Μιλάμε! Και μιλάμε για σας. Και έχουμε και άποψη. Εσείς μπορεί αδιάφορους να μας ανεβάζετε  και  χοιρινά να μας κατεβάζετε όμως το ότι δεν σας αναλύουμε τα συναισθήματα, τα γουστάρω και τα γαμώτο μας δεν σημαίνει πως δεν έχουμε απ' όλα αυτά. Κουμπάρες θα σας μιλάω τακτικά και να μ' ακούτε, γιατί καμιά φορά ρε κορίτσια στον ήλιο, μα την Παναγία, μας βγάζετε τα αγόρια σας στα ... κάγκελα! Ξεκινάμε με το δεδομένο πως είμαστε κορίτσια και αγόρια από λίγο διαφορετικούς κόσμους; Και πως σε κάποια σημεία δεν καταλαβαινόμαστε. Να συμφωνήσουμε πως αυτό δεν είναι κακό; Να συμφωνήσουμε πως σε ερωτήσεις που κάνεις του τύπου " καλά δεν καταλαβαίνω ρε παιδί μου γιατί παθιάζεσαι τόσο με το ποδόσφαιρο '' δεν θα απαντήσουμε εμείς τα αγόρια ποτέ πειστικά; Η μόνη αληθινή απάντηση είναι ''έτσι γιατί η μπάλα με ευχαριστεί''! Μακάρι να στο έχει πει ήδη ο κουμπάρος και να προχωρήσουμε παρακάτω! Άσε που έτσι δεν θα χρειάζεται να εξηγήσεις γιατί σου αρέσει να κολλάς στις βιτρίνες. Αν δεχτείς πως δεν χρειάζεται να καταλάβεις γιατί αλλά τι ευχαριστεί τον κουμπάρο είμαστε στον σωστό δρόμο! Σ' αφήνω κουμπάρα τώρα. Τα λέμε!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: