Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!! διαβάστε όλο τον καυτό διάλογο Χαϊκάλη- Αποστολόπουλου


Ο αυτόπτης μάρτυρας... έγραψε....

ο αυτόπτης μάρτυρας.


Και όμως υπήρξε αυτόπτης μάρτυρας των συνομιλιών των δύο ανδρών... λόγω της επικινδυνότητας της κατάστασης και επειδή θέλει να αποφύγει να κληθεί απο την δικαιοσύνη,  είπε μόνο σε εμάς τι άκουσε.... και μόνο τα points της απίστευτης αυτής συνδιαλαγής.


-καλημέρα... Παύλο μου σε ευχαριστώ που ήρθες.
-παρακαλώ... λέγε γρήγορα γιατί με περιμένουν, ή μάλλον δώσε μου τα λεφτά που μου χρωστάς...
-μα δεν σε φώναξα γι αυτό...
-εγώ γι αυτό ήρθα, κατέβαινε...και γρήγορα
-Παύλο άκουσε με και άσε τα ψιλά. Εδώ πάμε για χοντρό χρήμα
-πόσο χοντρό? σαν και μένα ή σαν τον Μπένι? Διευκρίνισε.
-σαν τον Μπένι ρε... και άλλους δυο τρεις μαζι... φαγωμένους... όταν μιλάμε για χοντρό χρήμα εννούμε χοντρό χρήμα
-Κοίτα... επειδή είσαι φίλος μου... στο λέω από τώρα ότι αν πας να με χρηματίσεις θα σε καταγγείλω στον εισαγγελέα...
- θα μου κ@άσεις...
- α... ωραία λέγε...
-θέλω να ψηφίσεις Δήμα...
- Τον Πύρρο? βεβαίως... που? για πρόεδρο των Ολυμπιονικών? γουστάρω...γιατι είμαι και αθληταράς...
- Όχι ρε τον Πύρρο.. τον Σταύρο...
-Τον Θεοδωράκη???
- Το έχεις χάσει μου φαίνεται...
-Μην  μου λες εμένα το 'εχω χάσει....
- Τον Σταύρο Δήμα λέω για πρόεδρο της Δημοκρατίας να ψηφίσεις.
-Αλλη φορά να βάζεις τόνους.... Για Πρόεδρο της Δημοκρατίας  εεε? μμμμ δεν ξέρω τι θα πει ο Πάνος... αλλά χεσ τον Πάνο... εγώ τι θα κερδίσω?
- Κοίτα φίλε... θα σου δώσω για αρχή 700.000 ευρώ...
-οκ! έκλεισε. Δώστα μου!!!
-Δεν μπορώ. Γιατί είναι αριθμημένα... είναι τα λεφτά από την απαγωγή του Άλντο Μόρο... θυμάσαι που την είχε κάνει ο Νονός... Ο Πατσίνο.... ΑΛΛΑ... θα σε κάνω... αστέρι... Θα ανεβάσουμε θεατρική παράσταση στο Μπροντγουέι...
-που στην Αγ. Μελετίου?
-Ποια Αγίου μελετίου ρε....μην είσαι π@π@ρ@ς. Στο Μπρόντγουέϊ στο Μανχάταν... από εκεί θα ξεκινήσουμε και μετά θα πάμε στο Γουεστ Εντ του Λονδίνου...θα σε φτιάξω λέμε...
-πωωωω... ναι για λέγε....
-λοιπόν θα ανεβάσουμε αρχικά την annie... Που ξέρεις και τα λόγια... και θα έχεις συμπρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Ζολί....
-έλα ρε... ωραία και η Αντζελίνα θα κάνει την annie?
-όχι την annie θα την κάνεις εσύ...
-της μίλησες? το ξέρει?
-ναι, και τρελάθηκε... βασικά με τον μάνατζερ της μίλησα.... και μου είπε ότι εκείνη παθαίνει για παίξει δίπλα σου... αλλά ζηλεύει λίγο ο  Πιτ.. είπε όμως ότι θα τον πείσουν...
-Τέλεια... και θα βγει πολύ χρήμα.?
- Φυσικά... αλλά δεν τελειώσαμε εδώ... κανόνισα να παίξει το 50-50 διαδοχικά σε: BBC, CNN, CHANNEL 4. NBC, CBS, AL JAZEERA, deutsche welle. RAI,.. και  στο Αρκαδία tv....
-πωωωω, μεγάλε με εφτιαξες....
-άκου... δεν τελείωσα ακόμα... θα σου έχω προσωπικό γυμναστή όπως και ο Χάρβεϊ Καιτέλ...προσωπικό μακιγιέρ και κομμωτή... και μία κουκλάρα για να σου κάνει life coaching..
-τι είναι αυτό ρε? γλυκό?
- καλά... είσαι μεγάλος βλάχος... θα σε μανατζάρει στα προσωπικά σου ζητήματα....θα σου έχω και μπράβους.... μόλις μίλησα με την εταιρεία που συνεργάζεται η lady gaga... αυτοί οι τύποι είναι σκέτα κομμάντα...δεν θα σε πλησιάζει ψυχή
- τους φοβάμαι ρε αυτούς...
-να τους ξεφοβηθείς... πρέπει να αποκτήσεις στιλ και πρεστίζ...
-μα δεν θα με αφήνουν ούτε με τον Τέρενς να μιλάω....
-άσε ρε.. εμένα θα ακούς... ή κάνουμε δουλειά ή δεν κάνουμε... ή σε φτιάχνω ή άμα δεν γουστάρεις πες το...
-Πως δεν γουστάρω... ωραία... και πότε ξεκινάμε?
-μόλις ψηφίσεις τον Δήμα....
-Ωραία... Λοιπόν φίλε μου ξηγήθηκες πολύ ωραία... και σε είχα παρεξηγήσει.... νόμιζα ότι είσαι λαμόγιο και θα μου φας λεφτά πάλι...
-Ναι... μου το έχουν πει και άλλοι... καλύτερα να σου βγει το μάτι που λένε παρά το όνομα...
-εγώ προτιμώ να μου βγει το όνομα, να σου πω την αλήθεια...άντε... φεύγω τώρα και πάω κατευθείαν να συσκεφθώ με Πάνο και Τέρενς και μετά σφαίρα στον εισαγγελέα να σε καρφώσω...
- σου είπα θα μου κλ@σεις.........

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: