Hello helioloustes.

Hello helioloustes... Ευτυχία είναι να ξυπνάμε κάθε πρωί και να είμαστε ενθουσιασμένες για την χαρά που δώσαμε την προηγούμενη μέρα σε αυτούς αγαπάμε, για αυτό που πετύχαμε ή για την απόλαυση που πήραμε. Αγαπάμε τον εαυτό μας κορίτσια και ... βγαίνουμε στον Ήλιο.

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

σhοκολατάκια με πορτοκάλι: το γλυκό του έρωτα!!

Ίσα που πρόλαβα να τα φωτογραφίσω. Αμέσως μετά πρόσφεραν σε όλους μας τη απόλυτη γευστική απόλαυση.

Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει απολαυστικότερος και πιο πετυχημένος συνδυασμός στον έρωτα από τον Ιχθύ με τον Τοξότη... και στην ζαχαροπλαστική από την σhοκολάτα με το πορτοκάλι. Πρόκειται για κυριολεκτική απογείωση του ουρανίσκου μας κορίτσια...
Ολοι μα όλοι, μου το ζητούν όταν έρχονται σπίτι. Μπαστουνάκια πορτοκάλι με σοκολάτα. Γλυκό που φτιάχνω αρκετά χρόνια... Τώρα όμως το εξέλιξα... (από το εξέλιξη)...και το έκανα πιο εύκολο... ακούστε ή μάλλον δημιουργήστε τα ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΝΟΣΤΙΜΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ!!



  • Κόβω τις φλούδες από τα πορτοκάλια και τα αφήνω μία νύχτα -πάνω απο 12 ώρες- σε νερό για να ξεπικρίσουν.
  • τα βράζω για περίπου 5-7 λεπτά μέσα στο σιρόπι και τα αφήνω λίγη ώρα πάνω σε χαρτί κουζίνας να στεγνώσουν
  • τα αλέθω  στο μούλτι μέχρι να γίνουν σκόνη.
  • βάζω τη σhοκολάτα να λιώσει σε μπεν μαρί
  • προσθέτω το βούτυρο, το κονιάκ και ανακατεύω την πορτοκαλόσκονη (κρατάω λίγη για στόλισμα)
    όπως πάντα η κόρη μου βοηθός μου... ανακατεύει με προσοχή....
  • προαιρετικά βάζω λίγη εσάνς πορτοκάλι, πολύ λίγη, στο μείγμα μου
  • γεμίζω τις θήκες από σιλικόνη αφού πρώτα τις έχω πασπαλίσει με πορτοκαλόσκονη και τις βάζω στο ψυγείο. Αν δεν έχω θήκες, παγώνω ελαφρώς στο ψυγείο το μείγμα μου για να μπορέσω να κάνω μικρά μπαλάκια και τα ξαναβάζω στο ψυγείο αφού πασπαλίσω με πορτοκαλόσκονη....

ΥΛΙΚΑ
  1. φλούδες απο 3-4 πορτοκάλια
  2. 400 γρ κουβερτούρα
  3. 2 κ. σ. βούτυρο βιτάμ
  4. 60 γρ. κονιάκ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΡΟΠΙ
  • δύο ποτήρια νερό
  • ένα ποτήρι ζάχαρη



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: